Skocz do zawartości


Wszelkie zmiany dotyczące bohaterów.


39 odpowiedzi w tym temacie

#1 Even

    Szwedzik

  • Weteran
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4684 postów
  • Gender:Male
  • Serwer: Garena
  • Nick: kamikadzePL

Napisano 18 May 2011 - 07:25

Uważasz, że jakiś bohater wymaga poprawek? To jest temat dla Ciebie!

Wszelkie propozycje dotyczące zmian u bohaterów, czyli jak w nazwie temacie - Nerfy/buffy/remake'i skilli.
Dodatkowo temat służy sugestiom o mechanice umiejętności, oraz zmianom cyferek w głównych atrybutach.

Użytkownik Even edytował ten post 18 May 2011 - 10:28


#2 Faelivri

    Faelivri

  • Moderator działu Dota 2
  • PipPipPipPipPip
  • 556 postów
  • Gender:Male
  • Serwer: Garena
  • Nick: Faelivri

Napisano 18 May 2011 - 11:30

Jako pomysłodawca może zacznę cool.gif

CYTAT
pa.jpg Phantom Assasin

Stifling Dagger rescaled from 40/80/120/160 to 70/100/130/160
Stifling Dagger slow duration rescaled from 1/2/3/4 to 2.5/3/3.5/4
Coup de Grace critical chance buff from 15% to 20%
Base HP regeneration increased from 0.25 to 0.75


A tera ze dwa słowa wyjaśnienia:

Buff Daggera by nieco ulepszyć jej early, zwłaszcza jak ktoś lubi lasthit z tego skilla. No i 1 sec slow jest trochę śmieszny jak dla mnie . . . A tak ulepszone zostaną jej wczesne gangi.
Buff Coup de Grace, ponieważ IMO 15% jest po prostu śmieszne jak na ulti . . . A te 5% raczej nie zrobią z niej imba.
Buff Base HP regen również wzmocni jej early i pozwoli dłużej wytrwać na linii.

CYTAT
tree.jpg Treant Protector

Armor reduced by 1
Leech Seed pulses from 4 to 3
Leech Seed slow nerf from 24% to 20%


Armor to on wyciąga z Living Armor, a i nie narzeka na brak HP.
A zmniejszenie ilości pulses oraz slowa trochę osłabi skill, choć wciąż będzie dość przydatny (w końcu AOE heal, dmg i slow w jednym).

Na razie tyle. Czekam na opinię i flame tongue.gif

Mały edit, zamiast slow napisałem stun sleep.gif

Użytkownik Faelivri edytował ten post 18 May 2011 - 19:38

Dołączona grafika


#3 TwistedFakes

    Bełkoczący forumowicz

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 229 postów
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa
  • Interests:Dziewczyny
  • Serwer: Azeroth
  • Nick: TwistedFake
  • Klan: DPlayP

Napisano 18 May 2011 - 14:31

CYTAT(Faelivri @ May 18 2011, 12:30) <{POST_SNAPBACK}>
Jako pomysłodawca może zacznę cool.gif



A tera ze dwa słowa wyjaśnienia:

Buff Daggera by nieco ulepszyć jej early, zwłaszcza jak ktoś lubi lasthit z tego skilla. No i 1 sec stun jest trochę śmieszny jak dla mnie . . . A tak ulepszone zostaną jej wczesne gangi.
Buff Coup de Grace, ponieważ IMO 15% jest po prostu śmieszne jak na ulti . . . A te 5% raczej nie zrobią z niej imba.
Buff Base HP regen również wzmocni jej early i pozwoli dłużej wytrwać na linii.


Z dużym attack speedem i te 20 % to jest bardzo dużo. Do reszty nie mam zastrzeżeń.




#4 nooDy

    Mówca forumowy

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 357 postów
  • Gender:Male
  • Location:Hel
  • Serwer: Inny...
  • Nick: nooDy

Napisano 18 May 2011 - 15:22

chcesz zmiejszyć dmg z Leech Seeda? to jest dmg over time z 3 sekundowym slowem podczas gdy sven ma 255aoe DIRECT 2s stuna z 325 dmg...

ewentualnie zmiejszyć lub skrócić slowa imho

Użytkownik hhe edytował ten post 18 May 2011 - 15:26


#5 Even

    Szwedzik

  • Weteran
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4684 postów
  • Gender:Male
  • Serwer: Garena
  • Nick: kamikadzePL

Napisano 18 May 2011 - 17:25

Dużo wyższy dmg z Daggera sprawiłby, że "lasthitowanie" (lepsze raczej będzie dobijanie creepa skillem) byłoby dużo prostsze w early. A wyższy dmg/slow, oraz ms równy 310 sprawiałby, że wysłanie ją na mida byłoby bardzo dobrym rozwiązaniem, a ta bez większego trudu (wraz z pomocą RoB'a [nie wspominając już o Rylai w teamie]) Mogłaby bez trudu mordować na midzie.
Dodawszy do tego fakt buffa jej critical rate'a sprawia, że z bycia dobrego late'a stałaby się imba na każdym etapie gry.

Ale z drugiej strony nie pickuje się jej z tego względu, że jest "zbyt randomowa", oraz że jest nieprzydatna w early. Gdyby zwiększyć długość slowa, oraz lekko "buffnąć" ulti (chociaż IMO lepszym rozwiązaniem byłaby drobna zmiana - o tym niżej) to byłaby bardziej przydatna w early, a jednocześnie nie byłaby już tak "randomowa"

ULTI:
CYTAT
15 % szansy na zadanie krytycznego obrażenia. Jeśli wejdzie krytyk, licznik się zeruje, jeśli nie, to przy piątym uderzeniu mamy 100% szansy na krytyk, przy czym licznik na nowo jest zerowany
Or smth like that...

Użytkownik Even edytował ten post 18 May 2011 - 17:25


#6 quard

    niezly, a nawet swietny manipulator

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1067 postów
  • Serwer: Azeroth
  • Nick: QuarD
  • Klan: :D

Napisano 18 May 2011 - 17:28

ale %%% w docie dzialaja wlasnie w ten sposob. po kazdym nieudanym hicie zwieksza sie prawdopodobienstwo na udany atak.

"czasami jestem sobie taki podroznik, ze wchodze na slupy od pradu" - Jan Papiesz 2

#7 Even

    Szwedzik

  • Weteran
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4684 postów
  • Gender:Male
  • Serwer: Garena
  • Nick: kamikadzePL

Napisano 18 May 2011 - 17:47

Wiem. Gdzieś w mechanice jest to opisane. Nie jestem teraz absolutnie pewien, jak DOKÂÂŁADNIE działa ta szansa procentowa, ale zdaje mi się, że liczy się ją następująco - przy 15% szansy mamy tak:

0.85*0.85 = 0.7225, czyli 28,775 szansy.
0.85*0.85*0.85 = 0.614125, czyli ~37% szansy.

Dla 5 ataków będzie to 0.85^5, czyli ~0,44, czyli 56 % szansy.
Nawet dla 10 ataków szansa to "tylko" 80% na krytyk.

Mój pomysł wprowadziłby lekkiego buffa, ponieważ byłoby pewne, że maksymalnie za 5 razem będzie krytyk.

Oczywiście wszystkie obliczenia będą bzdurne, jeśli źle zapamiętałem mechanikę, niemniej jaki system by to nie był, to i tak można tylko liczyć na szczęście, że po piątym razie wejdzie krytyk (chociaż szansa jest spora)

____________

Co prawda nawet po 30 razie krytyk może nie wejść, ale szansa że nie wejdzie to 0.006%, czyli "mało" prawdopodobne że się zmissuje. Ale po ryzyko, że przy 10 uderzeniu nie wejdzie krytyk wynosi prawie 20%, czyli całkiem sporo.

@hhe - Dziękować

Użytkownik Even edytował ten post 18 May 2011 - 19:17


#8 nooDy

    Mówca forumowy

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 357 postów
  • Gender:Male
  • Location:Hel
  • Serwer: Inny...
  • Nick: nooDy

Napisano 18 May 2011 - 19:06

#even:

http://forum.dota.pl/index.php?showtopic=15391

http://www.playdota.com/forums/7993/articl...m-distribution/

#9 Faelivri

    Faelivri

  • Moderator działu Dota 2
  • PipPipPipPipPip
  • 556 postów
  • Gender:Male
  • Serwer: Garena
  • Nick: Faelivri

Napisano 18 May 2011 - 19:42

CYTAT(hhe @ May 18 2011, 16:22) <{POST_SNAPBACK}>
chcesz zmiejszyć dmg z Leech Seeda? to jest dmg over time z 3 sekundowym slowem podczas gdy sven ma 255aoe DIRECT 2s stuna z 325 dmg...

ewentualnie zmiejszyć lub skrócić slowa imho


Tyle że to też heal . . . Ew:

CYTAT
Leech Seed damage/heal nerf from 30/45/60/75 to 30/40/50/60


A slowa też chcę nerf do 20%.

@Even Dmg i slow jest zwiększony jedynie w early, później jest tak jak teraz. Chodziło mi właśnie o zwiększenie jej potencjału w early, nic więcej. A co do ulti to nawet ciekawe . . . Możliwe do zakodowania? Ale czy nie jest bardziej imba? Pasywna szansa na krytyk > Zwiększenie szansy na krytyk . . . Dyskusję uważam za otwartą! smile.gif

Dołączona grafika


#10 nooDy

    Mówca forumowy

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 357 postów
  • Gender:Male
  • Location:Hel
  • Serwer: Inny...
  • Nick: nooDy

Napisano 19 May 2011 - 01:31

tylko wspomnę że omni ma skill który leczy 360hp i tyle samo zabiera w 225AoE i do tego jest to pure dmg

chcesz na siłe udowodnić że Leech Seed jest overpowered a tak naprawde tak nie jest, roof jest po prostu inicjatorem i tankiem jak levi, którego Gush ma 40% slowa i redukcje armora na 4 sekundy, dalej uważasz że Leech Seed potrzebuje nerfa?

#11 Maju

    wujek dobra rada

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1702 postów
  • Gender:Male
  • Location:Lwuw
  • Interests:hema
  • Serwer: Lordaeron
  • Nick: Maju

Napisano 19 May 2011 - 01:43

c*** w ten skill.. Najbardziej przej****y jest jego nowy armor.. Na 7 lvlu typy mają chainmaila + roha za darmo i bez zajmowania item slotów.
Dołączona grafika

#12 Faelivri

    Faelivri

  • Moderator działu Dota 2
  • PipPipPipPipPip
  • 556 postów
  • Gender:Male
  • Serwer: Garena
  • Nick: Faelivri

Napisano 19 May 2011 - 07:04

Ok, ok, widzę że jestem przegłosowany laugh.gif Teraz niech ktoś inny da jakąś propozycję, a z chęcią podyskutuję

Dołączona grafika


#13 Arothe.

    Demagog forumowy

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1196 postów
  • Gender:Male
  • Serwer: Azeroth

Napisano 19 May 2011 - 14:33

CYTAT(Maju @ May 19 2011, 01:43) <{POST_SNAPBACK}>
c*** w ten skill.. Najbardziej przej****y jest jego nowy armor.. Na 7 lvlu typy mają chainmaila + roha za darmo i bez zajmowania item slotów.

srsly maxujesz passyw ? xD
Trust, loyalty, love

#14 nooDy

    Mówca forumowy

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 357 postów
  • Gender:Male
  • Location:Hel
  • Serwer: Inny...
  • Nick: nooDy

Napisano 19 May 2011 - 15:21

CYTAT(Maju @ May 19 2011, 02:43) <{POST_SNAPBACK}>
c*** w ten skill.. Najbardziej przej****y jest jego nowy armor.. Na 7 lvlu typy mają chainmaila + roha za darmo i bez zajmowania item slotów.


gdy zmaxujesz aure na tym 7mym lvlu, to jest 101% szansy że jest wtedy noc i -1% szansy że bala ma odpalone ulti i właśnie tyra twoich teammate`ów

pozatym z starym living armorze "typy" mieli 2x RoR + 12 armora też praktycznie perma jeśli ktoś roofem ogarnia, pozatym można było jebnąć armora na tower i se pojść a tower by się healował a teraz to gówienko daje bo roof musi gangować a jeśli siedzi pod towerem to znaczy ze przeciwnicy właśnie pushują a jeśli pushują to ro****ią tower nieważne czy będzie te 5hp regenu czy nie, a tak naprawde z 12 armora teraz daje tylko 4 więc co w tym jest przej****ego (?) nie licząc tego ze jest to pasyw i nie ładuje sticków

Dodam swój pomysł
CYTAT
Nightstalker
-Crippling Fear`s duration changed to 2/2/3/4 seconds at day and regular night and 4/5/6/7 at night made by Darkness


Ten regular night to chodzi o to że ta noc normalna w świecie gry, nie wiem czy dobrze napisałem

Użytkownik hhe edytował ten post 19 May 2011 - 15:42


#15 ivorek

    SRAM CI NA ŁEB?!?!

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1033 postów
  • Gender:Female
  • Serwer: Garena
  • Nick: ivorek
  • Klan: GJK

Napisano 24 May 2011 - 22:38

A gdzie temat do przedmiotów?

Zmniejszył bym przyrost agi na ulty na drowce

#16 Even

    Szwedzik

  • Weteran
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4684 postów
  • Gender:Male
  • Serwer: Garena
  • Nick: kamikadzePL

Napisano 24 May 2011 - 23:01

Icefrog raczej nie po to zmienił przyrost agi 10/20/30 -> 12/24/36, by ją nerfować :>

#17 Arothe.

    Demagog forumowy

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1196 postów
  • Gender:Male
  • Serwer: Azeroth

Napisano 25 May 2011 - 08:15

chciałbym zmienić aure sf-a (taki mały rimejk) na blinka/invi i było by git
Trust, loyalty, love

#18 Faelivri

    Faelivri

  • Moderator działu Dota 2
  • PipPipPipPipPip
  • 556 postów
  • Gender:Male
  • Serwer: Garena
  • Nick: Faelivri

Napisano 25 May 2011 - 14:14

Dobre trollowanie zaczyna się tu robić . . .

Co do Balanara kilka postów wyżej jedno pytanie: dlaczego? Dla mnie trochę bez sensu . . .

Coś ode mnie:

CYTAT
tc.jpg Tauren Chieftain

Ancestral Spirit now carries the hero's auras around him


Po polsku: Ancestral Spirit posiada aury jakie ma Tauren Chieftain. Co Wy na to? I czy możliwe do zakodowania?

Dołączona grafika


#19 Whistler

    nothing can stop me now

  • Moderator działu HydePark
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1650 postów
  • Gender:Male
  • Interests:DotA
  • Serwer: Inny...
  • Nick: Whst

Napisano 25 May 2011 - 14:28

rmk barathruma na postac ktora nie wystarczy kliknac 2 guzikow przez typa o nicku sramcidokebaba czy innego nocnegowaclawa zeby zniszczyc w 5 sekund 90% bohaterow, dzieki

#20 Dox

    Demagog forumowy

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 942 postów
  • Serwer: Garena
  • Nick: thedox0

Napisano 25 May 2011 - 16:09

ancestral spirit teraz ma natural order tc, wiec na pewno moze nosic reszte aur. pytanie po co? to nie jest jakis znaczacy buff





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych